Ferie w OEU 2016

Podczas pierwszego tygodnia ferii w Ośrodku Edukacji Uzupełniającej odbyły się półkolonie, w których uczestniczyła dwudziestka dzieci. W organizację zajęć włączyło się duże grono osób z wolontarystycznej grupy „Agrafka”. Serię przygotowanych dla dzieci atrakcji rozpoczął poniedziałkowy talent show. W jury zasiadły znane...

4.05.2016r. pojechaliśmy na wycieczkę na lotnisko im. Reymonta, które znajduje się na Lublinku. Na lotnisku czekała na naszą grupę pani przewodnik. Opowiadała nam o samolotach i o pracownikach obsługi lotniska. Autobusem zwiedziliśmy cały teren lotniska i podziwialiśmy jak startują i lądują samoloty. Na terenie lotniska...

Xawery Gaweł l.11 przez ostatni rok uczył się w naszym Ośrodku Edukacji Uzupełniającej gry w szachy i warcaby u p. Wojciecha Garnysa. W tym czasie zwyciężył w 3-ech kolejnych Turniejach Szachowych dla dzieci ze szkół podstawowych organizowanych w okresie wakacji i ferii zimowych w pabianickiej Szkole Podstawowej nr 1...

Ośrodek Profilaktyki i Integracji Społecznej Miejskiego Centrum Pomocy Społecznej we współpracy z Komendą Powiatową Policji w Pabianicach, Strażą Miejską w Pabianicach, Stacją Sanitarno – Epidemiologiczną przeprowadził spotkanie z pedagogami pabianickich szkół poświęcone omówieniu współpracy oraz harmonogramu zajęć...

Z wielka przyjemnością prezentujemy wszystkim naszym sympatykom kilka naszych nowych warsztatowych...

Dnia 21.04,2016r. Wybraliśmy się do szkoły nr 5 by zrealizować wspólny projekt pod nazwą „Akceptujmy się na wzajem” My jako WTZ przedstawiliśmy piosenki i tańce. Zaprezentowaliśmy sposób w jaki możemy się wspólnie integrować aby osiągnąć swój wyznaczony cel. Atmosfera była bardzo przyjazna i wzruszająca....

Wczoraj byliśmy na konkursie plastycznym pt. „Bajkowy Zwierzyniec” Cała impreza była przygotowana w bardzo miłej atmosferze przy pięknej nastrojowej muzyce wykonanej przez dzieci ze szkoły muzycznej. Były również recytowane wiersze, można było również obejrzeć wystawę prac biorących udział w...

WAŻNE DLA OSÓB UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ŚWIADCZENIA RODZINNE, KTÓRZY PRZEKRACZAJĄ PRÓG DOCHODOWY UPRAWNIAJĄCY DO ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH W przypadku gdy dochód rodziny przekracza kwotę, (kryterium dochodowego odpowiednio 674,00 lub 764,00), pomnożoną przez liczbę członków danej rodziny o kwotę nie wyższą niż łączna kwota...